Продавець Интернет-магазин Хозторг Харьков - товары для дома, сада и огорода оптом розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2082 відгуків
Слава Україні. Ми переможемо.
ул. Морозова, 6, Харків, Україна
Додати відгук
Хозтовары оптом от Украинских производителей.
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380636632615
+380 (63) 663-26-15

Як ми пакуємо товар

Як ми пакуємо товар

Як ми пакуємо товар

Вже багато років ми пакуємо і відправляємо товар замовникам, ми робимо це щодня і за весь цей час у нас накопичився чималий досвід у цій справі. Ми заміряємо і пакуємо товар абсолютно безкоштовно і завжди намагаємося відправити товар так, щоб він не пошкодився в дорозі, але і при цьому був досить компактним, що дозволить вам заощадити гроші за доставку. Так як же у нас це виходить? Відповідь у цій статті...

І так навіщо ж ми все-таки пакуємо товар? Багато компанії самі не запаковують товар, а тільки привозять їх на кур'єрські відділення, та й може здатися «яка різниця, адже, скільки буде коштувати та доставка?» Як би не так...
Така схема працює тільки для невеликих і дорогих товарів типу: телефонів, планшетів, брендового одягу і так далі. Але для об'ємних або важких товарів ціна за доставку може бути чи не в ціну самого товару, така схема навряд чи когось влаштує, тому багато чого залежить від якісного виміру і упаковки товару.

Щоб трохи прояснити даний момент додамо трохи конкретики. Припустимо, є збірна посилка вагою 20 кілограмів і об'ємом 0,2 м3 і вартістю 1000 грн. Пересилання з Харкова в Київ. Покупець хоче заощадити на пересилання, знаходить продавця з самими низькими цінами і хорошою репутацією за якістю і наявності товару і робить повну передоплату за товар, щоб не витрачати додаткові кошти за повернення грошей (післяплата, пост сервіс). Продавець повідомляє, що доставить замовлення до відділення перевізника безкоштовно. Начебто, економити більше не на що. Але тут є підводні камені. Так, продавець все це складе в кульки і привезе на відділення. Але посилку у нього не візьмуть без додаткової упаковки, тому що не доїде так не приймаємо або з іншої причини. Хлопці приймальники пропонують все запакувати самі. Вважатимемо, що всі прекрасно влізло в два великі ящики по 0,1 м3.

Отже, на (Новою Поштою) клієнт б переплатив 34 грн за доставку

 

На (Делівері), 40 грн

 

На (ИнТайме) 30 грн

Це приблизні розрахунки. За умови, що все ідеально влізе в картонні ящики і не треба буде додаткової упаковки. Це мінімум, наскільки доведеться переплатити. А можуть ще й «відкатати» на абсолютно не потрібну для даної позиції упаковку. Іноді доводиться бачити, як привозять абияк зібраний товар на відділення перевізника. Хлопці на приймання кажуть: «Так не приймемо тут треба доупаковываить», «Та пакуйте як хочете за все вже заплачено». З точки зору продавця все добре. Гроші отримали, на відділення відвезли, а там вже доставлять покупцеві. А з точки зору покупця це заплати за доставку, заплати за упаковку і скільки тоді вийде? Та з такою доставкою, напевно, і не було сенсу замовляти.

Також часто на відділенні перевізника можна зіткнутися з обвісом. І це навіть не через те, що приймальники хочуть обдурити клієнтів. Уявіть собі чергу на приймання, чергу на видачу. Люди стоять на відправку, у кожного мінімум одна посилка, а деякі привезли і 20-30 відправок. І часто все приймається «на око». А враховуючи той факт, що якщо приймальник неправильно виміряє в меншу сторону ― його оштрафують, а у велику, як мінімум, не покарають. Завжди беруть із запасом. Плюс постійно пропонує додаткова упаковка, додаткові послуги за які, в кінцевому підсумку розплачується споживач.

Ми поважаємо своїх клієнтів і не хочемо їх обманювати. Ми самі виробляємо завмер і упаковку товару за свій рахунок і вже «готовий вантаж» доставляємо в кур'єрські служби. Також ми завжди попереджаємо наших клієнтів щодо вартості товару і доставки заздалегідь, тому ви завжди можете відмовитися і зберегти свої гроші, якщо вартість товару разом з доставкою виявилася для вас невигідною.

Так як же ми все-таки пакуємо товар? Для початку варто розповісти багато що, власне, ми товар пакуємо. Самим буденним для нас є ящик з тришарового гофрокартону, такий ящик досить місткий і надійно захищає товар під час поїздки. Ми використовуємо такі ящики для пакування крихких товарів і великої кількості дрібних товарів.

Але не ящиком єдиним обходиться упаковка. Крім цього ми використовуємо такі речі: 1.Картон. Ми підкладаємо картонки, щоб не оббити кути або днища деяких товарів типу корит або ванн; 2.Стретч-плівка. Стретч-плівка підходить для великих товарів, вона допомагає запакувати їх і все що до них додається максимально компактно, крім того вимагають кур'єрські служби; 3.Поліпропіленовий мішок. Самий звичайний мішок відмінно підходить для упаковки відер або поліетиленових кришок, а ще з ним досить зручно упаковувати мітли; 4.Міцний скотч – незамінна частина пакувального інвентарю, яка необхідна при будь-якому вигляді товару та його упаковці.

 

Тепер кілька прикладів того, як ми саме ми запаковуємо товар:

Для великогабаритних і тендітні виробів ми використовуємо пакувальним картон, а ще обмотуємо їх стретчем і скотчем для збереження міцності і виробів.

 


Деякі відра ми стопками поміщаємо в мішки і зміцнюємо їх картоном. Оцинковані відра, ми запаковуємо в мішки і закріплюємо стретчем і скотчем.

 

Віники та мітли запаковуються бухтами з рівномірно розподіленими за об'ємом. Адже обсяг вимірюється по крайніх точках.

 

 


Поліетиленові кришки теж пакуються в мішки.

 

Лампочки в основному додатково приклеюються скотчем і липкою стрічкою, щоб ящик не відкрився і вміст не висипалося. А також клеяться наклейки «обережно крихке». А ось дорогі і тендітні лампочки, наприклад, інфрачервона-дзеркальна лампа (ИКЗК для обігріву тварин) лягає в додатковий ящик.

 

Об'ємна або важкий товар ми паллетируем. Адже палетний прайс вигідніше відправки по місцях для великих вантажів. В цілому зібраний запакований замовлення виглядає приблизно так:

 

На кожній позиції наші хлопці маркером ставлять логістичну компанію, місто, номер відділення та прізвище одержувача. Для того, щоб у разі втрати етикетки перевізник міг відшукати потрібне місце. Далі самі робимо виміри ваги і обсягу посилки та оформляємо на сайті перевізника «Интернетки», які клеєм на відправку. І вже привозимо на відділення оформлений вантаж. Це гарантія що посилки ніхто не переплутає і одержувача не обважать.

Ось так ми кожен день пакуємо товар. Сподіваюся, ця стаття була корисною для вас. Дякуємо за увагу!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner